Tailsweep topp

Friday 7 October 2011

vintage

Paret som bor i det här huset inreder helst med vintage-möbler, som blandas med en del moderna saker. Plåtskåpet kommer t.ex. från "rikshospitalet".

pics: Frederrike Heiberg via
Härligt inspirerande barnrum! På tal om barn, så lämnade jag för första gången två små tjejer samtidigt på förskolan i morse. Och har en hel dag för mig själv (i alla fall fram till klockan tre) för första gången på länge. Så kommer det att vara i höst då jag ska vara ledig på fredagarna. Underbart!
Ha en fin fredag!

7 comments:

  1. WOW! Vilket ställe. Älskar den där himmelsslängen! Tack för att du alltid bjuder på så mycke härlig inspiration.

    Njut av din egna tid!
    Stor kram, Maria

    ReplyDelete
  2. Underbar trappa & säng!

    Ha en fin fin helg!

    ReplyDelete
  3. Hej!
    Ja jag älskar detta hemmet. Helt i min smak!!!
    Aaah, alone time. Ngt man inte ser för ofta här hemma heller. Passa på o ladda.
    Kram/Jennifer

    ReplyDelete
  4. Åhh suck så snyggt!!! kan flytta in NU...Kram johanna

    ReplyDelete
  5. Snyggt med sängen men jag hade nog sovit lite oroligt.. känns tryggt med en vägg bakom sig.
    Gillar verkligen att den är i metall.

    ReplyDelete
  6. Elsker dette huset..
    Herlig blogg du har..kommer tilbake!!
    Ha en fin lørdag.
    Klem:)

    ReplyDelete

Note: only a member of this blog may post a comment.